Dara Bubamara


Bez jake produkcijske kuće Dara Bubamara je uspela da izbaci hit album, potom se malo svađala sa Sašom Popovićem, pa joj se zamerio kontroverzni Makedonac Boki 13, da bi na kraju u inat zlobnicima smršala 12 kilograma i izdala novi singl “Galama”. Da li se galami u njenom domu i da li je grlatija od supruga, nismo uspeli da saznamo, ali je za Kurir STARS otkrila kako je dovela liniju u red, šta misli o tome što ju je Jovanovski nazvao bubašvabom i hoće li se vratiti u “Grand”.

Kako se osećaš sada kada si izgubila više od 10 kilograma?
"Nikad bolje! Zlobni ljudi odmah plasiraju priče kako sam zbog izgleda padala u nesvest. Ja sam potpuno strejt, ne pijem, ne pušim, tako da sam zdrava. Imala sam malo problema zbog neredovne ishrane, jela sam noću, ali to sam sada rešila. Jedem voće, povrće i pomalo treniram."

Dakle, nisi padala u nesvest i nisi išla na liposukciju? 
"Ma kakvi! Pod nož bih otišla tek sa 50-60 godina! Ovako, ako zacrtaš sebi da izgledaš top, to i možeš."

Zašto si odlučila da smršaš?
"Ja sam borac! Ići ću protiv svih sila! Govorili su: Dara ima super muža, porodicu, hitove, a kad nisu imali šta da mi zamere, pričali su kako imam nekoliko kilograma viška. E, onda sam poludela. Ako mi je samo to mana, neće biti ni toga." E, sada je ostala jedna mana - tvoj jezik? "Ja sam mnogo dobra, ali ne želim nikome da prećutim (smeh)."

Kad smo već kod toga, šta bi ono sa Bokijem 13?
"Meni pojavljivanje u njegovoj emisiji nije bilo potrebno, došla sam iz sažaljenja. Znam ga sto godina, dok je još bio muško u Makedoniji. Pozvao me je, molio, rekao je da mu trebaju velike zvezde... Zbog njega sam došla, a on je opleo po meni. On je greška prirode, a pored toga je i pakostan i zao. Ne mogu da verujem da neko može da bude tako pokvaren. Ali dobro, sada će da se vrati tamo gde mu je mesto, u Makedoniju. Hvala Bogu, malo se zadržao, pa ne moram da objašnjavam sinu da li je to teta ili čika na televiziji."

Da li te pogađa što te je nazvao bubašvabom?
"Ne, jer je bolestan i psihički i fizički. Dugo sam na estradi i ispratila sam veliki broj voditelja i pevača, muzičkih urednika, direktora, a ja sam i dalje u vrhu."

Pratiš li ovu frku oko “Granda”?
"Ne želim nikome zlo! Nikad nisam bila vezana za jednu produkcijsku kuću i nikad nisam zavisila od izdavača. Ali, ko mi se zameri, taj vremenom propada." Na koga misliš? "Mislim na grupu sa kojom sam počela karijeru, menadžera, Braju, pa i na “Grand”. Oni su imali nešto protiv što sam otišla, a gde su sad oni, a gde sam ja. Mnogo su svi oni para zaradili od mene."

Imala si hrabrost da napustiš “Grand” kad je bio najveći. Misliš li da bi mogla opet da sarađuješ s njima?
"Uvek sam imala muda. Meni, a i mnogima, puna je kapa monopola, tako da ne bih obnovila saradnju s Popovićem. Željko Mitrović je vrlo pametan čovek i skida emisije koje nemaju dobru gledanost. “Grand” niko živ ne gleda, rejting im je nikakav i normalno da će da ih ukine. Nimalo me ne uzbuđuje što se oni raspadaju." Znači baš nikad? "Zapravo, nikad ne reci nikad. Razmislila bih samo zbog nekih “nenormalnih para”, nema tu emocija."

Da li si čula da će Brena i Boba preći na Prvu televiziju i da će se okrenuti pop muzici?
"Sa Brenom nikad nisam pravila poslovne dogovore, već sa Sašom, ali ona će uvek biti moj idol. Ceniću je i poštovati. Nikad ne bih rekla nešto loše za nju. Ako pokrenu nešto na Prvoj i daju mi dobru ponudu, možda ćemo i sarađivati. Biznis je u pitanju! Interes je interes i za emocije nema mesta u poslu, ali kad bi mi Saša i Brena ponudili istu svotu novca, otišla bih kod Brene."
www.svet.rs

Categories:

Leave a Reply