Dara Bubamara



Kakve su nove pesme?
Na CD-u ih je 11, plus bonus singl "Mami, mami“. Tekstove je napisala Marina Tucaković, muziku su radili Romario i Dražen Damjanović, aranžmane Aleksandar Kobac, i sve je smiksano u pariskom studiju "Olimpija“. U jednoj pesmi gost mi je američki reper Big Ali, koji nije semplovan, kako se to u muzičkom žargonu kaže, već je specijalno zbog mog supruga i mene doputovao u Pariz kako bi snimio svoju deonicu. Ma, sve treska koliko je dobro i mislim da će se publici veoma dopasti, što je i najbitnije.

Pariska "Olimpija“, američki reper, sve to mora da je debelo koštalo.
Da znaš da jeste, ali ne žalim ni jednog jedinog evra. Suma sumarum, skoro pa sto hiljada! Ali, toliko i vredi. Tekstovi su totalno ludilo. Rekla bih da je Marina bila posebno inspirisana. Mogla sam da, kao većina svojih kolega od "mame“ (Marina Tucaković, prim. aut.) uzmem dve-tri ful pesme, a da ostatak popunim nekim brljama, ali to nisam želela da radim. Zato je sve toliko i koštalo. Neću da kažem - očekujte neočekivano, ali ćete svakako biti iznenađeni dinamikom mog novog albuma.

Koju bi pesmu izdvojila kao lični favorit?
"U zoru kad se smiri sve i ne bude ni promaje, možda mi dune u trenu tom da zaplačem za tobom. U nedostatku sna uspavaću se ja, sa bilo kim, sa bilo čim... pa možda pustim plin, nek odleti sve, što da ne, što da ne.“ To je balada "Izađi sam“, koja će sigurno dirnuti sav ženski svet. S druge strane, pesma "Ćao, amore“ je pravi letnji hit, pre svega zbog atraktivne tematike: "Dve sangrije na ranu, pa s društvom u kafanu, pa ruke gore, pa sve do zore. Dva zgodna fudbalera, pa pravac rivijera, ćao, amore, ćao, amore.“



Zanimljivo... Da (smeh)... Danas devedeset posto devojaka mašta o tome da ima napućena usta, "luj viton“ torbu i da mazne fudbalera (smeh)... Razume se, sa dobrim ugovorom (smeh)...

Nego, otkud to da ti je CD objavio "KCN rekords“, a ne neka jača izdavačka kuća?
Objašnjenje je krajnje jednostavno - otišla sam tamo gde su mi ponudili najbolje uslove. Vlasnik Kopernikusa maksimalno me je ispoštovao i u njegovoj kući imaću tretman kakav dolikuje jednoj zvezdi. Da ne otkrivam sve naše dogovore, ali biće tu još puno iznenađenja, u smislu spotova, turneje...

Znaš li da su mnogi tvoj prelazak iz "Granda“ u "KCN“ prokomentarisali kao pad s konja na magarca? 
To nikako ne može biti pad s konja na magarca, jer će album distribuirati "Svet“, koji je, kao što i sam znaš, najtiražniji selebriti nedeljnik u zemlji. To će reći da će moj novi CD moći da se kupi na svim prodajnim mestima gde ima i vašeg magazina. Inače, smatram da je sedma sila jača od bilo koje produkcijske kuće, televizije, pa i od "Granda“.

Istini za volju, ima i onoga da je izdavačka kuća potpuno nebitna ako neko ima hit album...
Upravo tako! Daru Bubamaru može da izda i Žika iz Jagodine i uspeh je zagarantovan, jer moje ime je, sviđalo se to nekima ili ne, vremenom postalo brend. Primer za to je i singl "Mami, mami“, koji sam prošlog leta izbacila bez izdavača, a postao je hit i samo na "jutjubu“ preslušalo ga je više od pet miliona ljudi. Od 1993. godine izdavala sam i za "Zam“, i za "RTS“, za "Best“, "Grand“, tako da iz ličnog iskustva znam da je jedino važno da imaš dobre pesme, jer one uvek nađu put do publike.

Znaš li da za "KCN rekords“ snima B, ako ne i C liga pevača?
Ne potresam se ni najmanje zbog toga. Slobodan sam umetnik, formirana zvezda, pozivaju me u sve emisije, gostujem na svim televizijama...

Znači, veruješ da se može uspeti i bez "Granda“?
Apsolutno! Teška srca, ali moram da kažem da je živi primer za to Jelena Karleuša. Tu su i Dado Polumenta, Boban Rajović, Dragana Mirković, Zdravko Čolić, Vlado Georgiev... Niko od njih nije u "Grandu“ i šta im fali?!
http://www.svet.rs/

Categories:

Leave a Reply